Projekty graficzne
I łatwa edycja
funkcjonalność
czas ładowania
Budujemy tzw. persony użytkowników, aby jak najlepiej dopasować stronę do potrzeb i oczekiwań osób ją odwiedzających.
Analizujemy i definiujemy pośrednie i bezpośrednie cele Twojej strony internetowej
Rysujemy plan tego co odwiedzający ma
zobaczyć, w jaki sposób i w jakiej kolejności.
Kiedy mamy odpowiednio zaplanowaną ścieżkę użytkownika, skuteczność znacząco rośnie. Nawet taki detal jak rodzaj przycisku może zwiększyć ilość zapytań o 35%. Zaplanowanie celów strony, pozwala mierzyć jej skuteczność.
W projektowaniu dążymy do maksymalnej prostoty
i łatwości obsługi. Nie zmuszamy użytkowników do zgadywania czy uczenia się jak strona działa.
Dbamy o to, aby treści na stronie były możliwie krótkie, chętnie czytane, skutecznie przekazywały korzyści.
Klienci nie czytają stron internetowych.
Skanują je pionowo. W większości tylko
nagłówki. To wymusza zupełnie inne podejście do przygotowania treści i zawartości.
Projektujemy w oparciu o najnowsze trendy graficzne.
Nowocześnie, lekko, minimalistycznie.
Wykonujemy także sesje zdjęciowe oraz video, aby Twoi klienci mogli zapoznać się z ofertą w najwygodniejszy dla siebie sposób.
W Końcu jeden obraz mówi więcej niż 1000 słów, a jedno video mówi więcej niż 1000 obrazów.
Ewolucja wyposażyła nas w zdolność do oceniania rzeczywistości w ciągu kilku sekund. To powoduje, że często podświadoma decyzja o zaufaniu do marki lub jego braku zapada tylko na podstawie komunikatu wizualnego. Znamy tę zasadę i zamierzamy wykorzystać ją na Twoją korzyść.
Optymalizujemy kod strony internetowej w taki sposób, aby wysoka jakości zdjęć, interakcje czy video nie miały wpływu na obniżenie prędkości ładowania. Pracujemy nad płynnością działania na każdym typie urządzeń (komputer, tablet, smartfon).Dzięki temu unikamy ryzyka utracenia ponad 80% odwiedzin strony.
Dzisiejsi użytkownicy internetu są bardzo niecierpliwi. 82% z nich porzuca stronę www, która ładuje się dłużej niż 3,8 sekundy.
Wykorzystujemy narzędzia analityczne, dzięki którym jesteśmy w stanie obserwować każdy ruch użytkownika na stronie. Widzimy to co on widzi na ekranie. Dzięki temu wiemy, które elementy lub treści angażują go bardziej lub co sprawia, że porzuca daną podstronę.
Badania tego typu pozwalają usprawniać działanie całej strony www lub poszczególnych jej elementów jak np. formularze, specyfikacje zamówień itp.
Pozycjonowaniu strony w wyszukiwarce Google na jak najwyższych pozycjach.
Prowadzeniu kampanii w sieci, aby Twoją stronę odwiedzało jak najwięcej osób.
Wyborze kanałów komunikacji tak, aby optymalnie wykorzystać budżet reklamowy.
Doborze aplikacji, narzędzi
online, które będą wspierać
Twoją sprzedaż i obsługę
klientów.
Uproszczeniu komunikacji w internecie, aby klienci lepiej rozumieli korzyści jakie im dajesz.
Przygotowaniu materiałów graficznych przydatnych w obsłudze klienta jak oferty, katalogi, szablony maili, itp.