To czy znajdą tam Twoją firmę czy konkurencję wpłynie też na ocenę profesjonalizmu Twojej marki. Dlaczego? Bo my ludzie mamy
dużą skłonność do upraszczania rzeczywistości.
Dlatego w internecie panuje prosta zasada: Jeśli Google pozycjonuje markę wysoko, uznajemy ją za profesjonalną. Jeśli Google pozycjonuje ją nisko, my też ją tak postrzegamy.
Klienci trafiający na stronę z SEO kupują średnio 7-krotnie częściej
niż osoby trafiające na stronę
z social media.
Główną przewagą pozycjonowania nad innymi formami marketingu
(np. social media) jest to, ze trafiamy do osób, które szukają naszej oferty. Wpisują ją w Google.
Sprawdzamy, które frazy będą trafiały do realnie zainteresowanych klientów, a nie będą tworzyły „pustego” ruchu.
Optymalizujemy konstrukcję strony pod wybrane frazy kluczowe.
Tworzymy treści, które edukują klientów, zachęcają do zakupu, a wyszukiwarce Google pozwalają wysoko indeksować stronę.
Na bieżąco analizujemy
efekty, wyciągamy wnioski
i usprawniamy działania.
W comiesięcznych raportach
dajemy Tobie informacje
jak idzie nam realizacja
założonych celów.
Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami, chętnie wszystko wyjaśnimy.