IDENTYFIKACJA WIZUALNA

Wyróżnimy Twoją
firmę na tle
konkurencji
Zyskasz zaufanie,
a Twoja marka będzie zapadać w pamięć klientów.
Konsumenci zdecydowanie częściej podejmują decyzje emocjonalnie niż racjonalnie.
Tak ukształtowała
nas ewolucja.
Dlatego decyzja o zaufaniu
do marki zapada
identyfikacja wizualna
Często tylko na podstawie
komunikacji wizualnej.
identyfikacja wizualna
które polegają na automatycznym przypisaniu odpowiednio pozytywnych lub negatywnych cech marce na podstawie pierwszego wrażenia.
Przemyślana i spójna identyfikacja wizualna
może się okazać inwestycją
o ogromnej stopie zwrotu
identyfikacja wizualna

Twoja marka zacznie opowiadać
o sobie, swoich produktach
i usługach w taki sposób, aby trafiać do serc i umysłów klientów.

identyfikacja wizualna
ANALIZA I STRATEGIA
Solidne
przygotowanie

Badamy trendy, prowadzimy badania, analizujemy rynek i działania Twojej konkurencji.

Koncentrujemy się na potrzebach, obawach, przekonaniach i celach Twojej grupy docelowej.

Określamy cele komunikacyjne i strategię, która pozwoli je realizować.

KREACJA
Kreatywność
oparta o naukę

Podczas tworzenia koncepcji graficznych wykorzystujemy zdobycze psychologii behawioralnej
i neuromarketingu.

Dzięki temu jesteśmy w stanie przebić się z Twoją komunikacją przez szum informacyjny panujący w internecie.

identyfikacja wizualna
identyfikacja wizualna
identyfikacja wizualna
identyfikacja wizualnaidentyfikacja wizualna
Wyróżnij się!
STWORZENIE KSIĘGI ZNAKU
Księga, do której
zawsze możesz wrócić
identyfikacja wizualna
identyfikacja wizualna
identyfikacja wizualna
identyfikacja wizualna
identyfikacja wizualna
identyfikacja wizualna
identyfikacja wizualna

Finalnym efektem prac jest dokument podsumowujący strategię komunikacji. Zawiera oprócz logo również projekty całej identyfikacji wizualnej.

FAQ
Pytania
i odpowiedzi

Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytania, skontaktuj się z nami, chętnie wszystko wyjaśnimy.

Kontakt
Co otrzymam wraz z projektem logo?
W podstawowej księdze znaku znajdują się: ostatecznie wybrany projekt logo, jego wersje kolorystyczne, kolorystyka marki, zastosowanie znaku (pola ochronne, minimalne wielkości itp.) sposoby aplikacji znaku, typografia oraz projekty wizytówek, papieru firmowego i podstawowych grafik na social media. Na życzenie jesteśmy w stanie zaprojektować również wiele innych elementów graficznych.
Czy zajmujecie się też wydrukiem?
Nie, ale często pomagamy naszym klientom również na etapie produkcji zaprojektowanych przez nas rzeczy i kontaktujemy się bezpośrednio z drukarniami czy np. firmami produkującymi odzież lub opakowania i dostarczamy im pliki produkcyjne według ich standardów.
Ile propozycji logo mogę zobaczyć zanim dokonam ostatecznego wyboru?
Wyjściowo przygotowujemy 3 zupełnie różne propozycje na podstawie rozmów z Tobą i wspólnie opracowanego briefu. Następnie wykonujemy do 3 rund kolejnych propozycji we wskazanych przez Ciebie kierunkach. Po 3 propozycje w każdej rundzie. Łącznie jest to zatem 12 propozycji.