Co to jest? Bliźniacza wersja strony internetowej – pod względem graficznym i konstrukcyjnym – wypełniona przetłumaczonymi na wybrany język treściami, dostępna dla użytkownika po wybraniu odpowiedniej ikony zlokalizowanej w pasku nawigacji (MENU).
Dlaczego warto? Komunikacja z klientami w języku, którym się posługują zwiększa zaufanie do marki oraz potencjalny zasięg i rynek.
Co to jest? Aplikacja pozwalająca na gromadzenie oraz zarządzanie kontaktami do Twoich odbiorców.
Dlaczego warto? Regularna korespondencja do Klientów pomaga w utrzymaniu relacji. Dzięki temu klienci otrzymają wiadomość o aktualnościach na temat Twojej oferty czy np. nowych wpisach na firmowym blogu.
Co to jest? Unikatowy symbol marki – definiujący i podkreślający tożsamość. Może go tworzyć typografia lub sygnet i typografia.
Dlaczego warto? Najważniejsza część komunikacji wizualnej. Stosowanie jej na przedmiotach i komunikacji pomaga w budowaniu rozpoznawalności i podkreśla wizerunek.
Co to jest? Nagłówki, hasła, treści oraz opisy produktów i usług opracowane na podstawie wartości, celów Twojej marki.
Dlaczego warto? Umożliwiają spójny i skuteczny przekaz oraz skierują uwagę Klienta na najważniejsze informacje, wywołują emocje i nakłaniają do podjęcia działania.