Studio flow to nasza autorska metoda, która przyspiesza i usprawnia proces tworzenia strony internetowej. Oprócz tego znacząco odciąża Ciebie, klienta, przy tych etapach współpracy, w trakcie których niezbędna jest Twoja uwaga. Poznaj metodę Studio flow i przekonaj się, jakie korzyści zapewnia ona podczas pracy nad stroną WWW.
Stosowanie tej metody zapewni Ci wiele korzyści. Wśród nich można wymienić:
Metoda Studio flow zakłada pracę na 3 obszarach: marketingowym, projektowym i technologicznym.
Szczegółowo omówię teraz dla Ciebie każdy z tych obszarów.
Działania marketingowe w naszej autorskiej metodzie podzielone są na 5 etapów.
Pierwszy z nich to badanie rynku i konkurencji. Analizujemy, kto jest konkurencją bezpośrednią oraz kto działa w Twoim otoczeniu konkurencyjnym. To rozróżnienie obrazuje poniższa grafika:
Dzięki tej analizie jesteśmy w stanie przygotować treści do strony internetowej w taki sposób, by kompleksowo odpowiedzieć na wszystkie pytania i wątpliwości Twoich klientów.
Drugim etapem jest określenie celów. Bierzemy pod uwagę cele mierzalne (takie, które możemy sprawdzić dostępnymi narzędziami) i niemierzalne (które również w pewnym stopniu wpływają na jakość Twoich usług i wrażenia z korzystania z nich).
Różnice między nimi znajdziesz poniżej:
3 etap to analiza grupy docelowej. Koncentrujemy się na tym, jakie wartości ceni klient, jakie są jego obiekcje i obawy, a także na tym, w jaki sposób podejmuje on decyzję, by skorzystać z Twoich usług lub kupić Twój produkt.
Na podstawie powyższych danych rozpoczynamy etap 4, czyli budowanie strategii komunikacji. Ma ona opowiedzieć o Twojej usłudze przez pryzmat ich potrzeb:
5 etap stanowi wybór narzędzi, które pomogą Ci zrealizować wyznaczone przez Ciebie cele biznesowe. Przykłady znajdziesz poniżej:
W tym obszarze kierujemy się zasadą „pokaż, zamiast opowiadać”. Oznacza to, że szybko przygotowujemy szkice, moodboardy czy wstępne projekty, aby pokazać Ci nasze koncepcje i ułatwić podjęcie decyzji.
Dzięki temu przyspieszamy pracę i pomagamy Ci np. w wyborze warstwy wizualnej projektu. To sprawia, że gotowa strona szybko buduje zaufanie, wyróżnia się na tle konkurencji, a także jest łatwa i przyjemna w użytkowaniu.
W obszarze projektowania graficznego strony WWW wyróżniamy 3 główne etapy:
Dzięki tej metodzie cały proces projektowania graficznego zajmuje 2–3 tygodnie.
Podczas tworzenia strony koncentrujemy się na:
Na tym etapie koncentrujemy się na zaprogramowaniu strony w taki sposób, by:
Nasza współpraca złożona będzie z 3 etapów. Pierwszy z nich to 2-godzinny warsztat, w trakcie którego tworzymy wstępną makietę strony i uzupełniamy szczegółowy brief dot. Twojej działalności.
Tutaj też ustalamy szczegóły w aspekcie tworzenia treści. Pozostawiamy to Tobie lub oferujemy usługi copywritera, co w większości przypadków skraca pracę nad projektem o 65%.
Drugi etap to wybór koncepcji graficznej. Tworzymy różne warianty przyszłej strony oraz pokazujemy cechy i korzyści każdego z nich. Dzięki temu ułatwiamy Ci podjęcie ostatecznej decyzji.
Ostatni etap podejmuje kwestie techniczne. Prosimy o dostęp do domeny i serwera, żebyśmy mogli na nim zainstalować Twoją nową stronę internetową oraz opublikować ją w sieci.