Formułując komunikat dla potencjalnego klienta ważne jest, nie tylko co chcemy przekazać, ale również JAK chcemy to zrobić.
Twój brand jest Twoim aktywem, inwestycją, która pracuje dla Ciebie podobnie jak systemy, urządzenia czy handlowcy, z tą różnicą, że najczęściej pracuje dla Ciebie wtedy, kiedy o tym nie wiesz.
Nie od dziś wiadomo, o potędze pierwszego wrażenia, a pierwszą rzeczą z jaką spotyka się Twój klient jest właśnie komunikat wizualny; katalog, strona www, stoisko targowe, post na facebooku czy baner reklamy AdWords. Najczęściej to właśnie ten pierwszy punkt styku klienta z Twoją marką zadecyduje o tym czy zrobi on kolejny krok i zapozna się bliżej z Twoją ofertą.
Mówi się, że 70% ludzi to wzrokowcy, trudno zatem dziwić się zasadzie, że przypisujemy rzeczom, które nam się podobają wyższą wartość, jesteśmy w stanie zapłacić za nie więcej lub wybaczyć błędy. To od Ciebie zależy czy wykorzystasz tą zasadę na swoją korzyść.
Przemyślana strategia komunikacji pomoże Ci
określić, w jaki sposób Twoja marka będzie opowiadać o sobie oraz swoich produktach czy usługach. Aby zaistnieć, nie wystarczy bowiem unikalna oferta wpasowująca się w zapotrzebowanie rynkowe. Trzeba ją umiejętnie zakomunikować swoim odbiorcom.