Branding

Zachwycający wizerunek online

Formułując komunikat dla potencjalnego klienta ważne jest, nie tylko co chcemy przekazać, ale również JAK chcemy to zrobić.

Logo

Twój brand jest Twoim aktywem, inwestycją, która pracuje dla Ciebie podobnie jak systemy, urządzenia czy handlowcy, z tą różnicą, że najczęściej pracuje dla Ciebie wtedy, kiedy o tym nie wiesz.

Identyfikacja wizualna

Nie od dziś wiadomo, o potędze pierwszego wrażenia, a pierwszą rzeczą z jaką spotyka się Twój klient jest właśnie komunikat wizualny; katalog, strona www, stoisko targowe, post na facebooku czy baner reklamy AdWords. Najczęściej to właśnie ten pierwszy punkt styku klienta z Twoją marką zadecyduje o tym czy zrobi on kolejny krok i zapozna się bliżej z Twoją ofertą.

Strategia komunikacji

Mówi się, że 70% ludzi to wzrokowcy, trudno zatem dziwić się zasadzie, że przypisujemy rzeczom, które nam się podobają wyższą wartość, jesteśmy w stanie zapłacić za nie więcej lub wybaczyć błędy. To od Ciebie zależy czy wykorzystasz tą zasadę na swoją korzyść.
Przemyślana strategia komunikacji pomoże Ci
określić, w jaki sposób Twoja marka będzie opowiadać o sobie oraz swoich produktach czy usługach. Aby zaistnieć, nie wystarczy bowiem unikalna oferta wpasowująca się w zapotrzebowanie rynkowe. Trzeba ją umiejętnie zakomunikować swoim odbiorcom.

Pakiety

Na podstawie naszego brandu pokazujemy jakie elementy zawierają się
w każdym z przykładów pakietów.

Pakiet start

LOGO + KSIĘGA ZNAKU
  • projekt logo
  • mutacje kolorystyczne logo
  • minimalna wielkość znaku
  • zastosowanie na zdjęciach
  • zastosowanie typografii
  • pole ochronne
  • błędy w użyciu
  • kolorystyka

Pakiet business

IDENTYFIKACJA WIZUALNA
  • Pakiet start +
  • szablon prezentacji
  • szablon katalogu
  • dobór fotografii
  • papier firmowy
  • wizytówka
  • koperta
  • teczka
  • notatnik
  • smycz

Pakiet max

STRATEGIA KOMUNIKACJI
  • Pakiet business +
  • hasło/slogan
  • ikonografia/ilustracje
  • bannery Google Adwords
  • wygląd postów na FB
  • ogłoszenia na portalach
  • reklama prasowa
  • billboardy